Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Anju Maaka.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Anju

Anju


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 17-08-10

Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:03 pm

Naam: Anju
Achternaam: Maaka
Bijnaam: Anju.
Leeftijd: 16
Geboorteplaats: Sapporo, Japan.

Innerlijk: Charmant - Koppig - Slim - Bijdehand - Realistisch - Afwezig
Anju is een charmant meisje. Ze krijgt met schattige uitstraling bijna alles voor elkaar. Ook is ze een erg koppig kind. Ze wilt altijd haar gelijk krijgen, en zorgt er dus ook voor dat ze dat krijgt. Ze is best slim, en verbeterd best vaak mensen, waardoor ze nogal bijdehand overkomt. Anju zal nooit in een fantasiewereldje leven, ze ziet alles precies zoals het is. Als iets slecht is, dan is het zo. Ze probeert nergens het positieve van in te zien. Als het goed is, dan is het goed. Niks negatiefs. Ook is ze erg snel afgeleid. Het ene moment praat ze tegen je, het andere moment is ze te druk bezig met iemand anders.
Uiterlijk: Lang, dik, golvend haar. Grote, goudbruine ogen, in het zonlicht lijken ze geel. Haar huid is erg licht. Verder is ze erg slank.
Lengte: 1.60, niet erg groot dus.

Verleden: Anju komt uit een groot gezin, daardoor kreeg ze niet altijd de aandacht die ze nodig had. Daardoor is ze mentaal erg sterk geworden. Verder is er niet veel speciaals gebeurt in haar verleden.
Extra: Anju is al sinds kleins af aan als de dood voor honden. Ook heeft ze (bijna) altijd haar pop, Keiji, bij zich.
Zijde: Eigenlijk is ze een twijfelgeval. Maar Anju zit toch bij de goede zijde, vanwege haar ouders. Ze past in allebei.
Plaatje:
Anju Maaka. Karin_114small
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:15 pm

ik heb die anime gezien, maar ben de naam kwijt
maar die pop is echt GEWELDIG
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye

Faye


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 16-08-10

Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:16 pm

Die pop is idd geweldig, hahaha XD
Volgens mij heette het Karin ofzo ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:17 pm

Ik heb ook weleens eerder plaatjes van haar gezien.. maar de naam heb ik nooit geweten.


Oh wacht, ze heet als character ook gewoon Anju, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:34 pm

Faye schreef:
Die pop is idd geweldig, hahaha XD
Volgens mij heette het Karin ofzo ;o
JAAAA met die bloedneus HAHAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitimedi aug 17, 2010 6:58 pm

lol, die pop schreeuwt gewoon: "PERV laat me los!!!!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anju Maaka. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anju Maaka.   Anju Maaka. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anju Maaka.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: