Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Topic voor nuttige vermelden.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Saphire

Saphire

Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Topic voor nuttige vermelden. Empty
BerichtOnderwerp: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitimedi aug 17, 2010 9:21 pm

Ja, echt nuttig, zoals bijvoorbeeld dat ik morgen de hele ochtend en middag niet online kan komen! (probably)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel
Admin
Nathaniel

Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 14-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitimedi aug 17, 2010 9:36 pm

Ik de ochtend niet en donderdag de hele dag niet en vrijdag pas smiddags even en dan weer na 8 uur. Zaterdag tot 6 uur niet en zondag ook een hele poos niet. Oeps. Morgen ben ik er wel de hele dag volgensmij, behalve smorgens.
https://schoolofmagic.actieforum.com
Cedrick

Cedrick

Aantal berichten : 265

BerichtOnderwerp: Re: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitimedi aug 17, 2010 9:38 pm

OKE jullie moeten me even helpen. Op vakantie had ik een vet cute boy gezien en ik heb hem op hyves terwijl ik nog nooit tegen hem heb gesproken AHHAHA en nu vraagt hij hoe ik aan z'n naam kwam dan, want ik zei dat ik hem welleens zag op het strandje en bij het internet cafétje. Wat moet ik zeggen hahah het is zo genant om te zeggen dat ik effies op zijn beeld keek.
Asiah

Asiah

Aantal berichten : 67

BerichtOnderwerp: Re: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitimedi aug 17, 2010 9:41 pm

Cedrick schreef:
OKE jullie moeten me even helpen. Op vakantie had ik een vet cute boy gezien en ik heb hem op hyves terwijl ik nog nooit tegen hem heb gesproken AHHAHA en nu vraagt hij hoe ik aan z'n naam kwam dan, want ik zei dat ik hem welleens zag op het strandje en bij het internet cafétje. Wat moet ik zeggen hahah het is zo genant om te zeggen dat ik effies op zijn beeld keek.

Zeg dat je iemand zijn naam hoorde zeggen? Idk haha

Of je kan natuurlijk ook zeggen dat je een bepaalde gave hebt..
Nyckolas
Admin
Nyckolas

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

BerichtOnderwerp: Re: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitimedi aug 17, 2010 10:30 pm

Ik ben morgen er de hele dag niet. Ik moet even de hele dag knuffelen met mijn vriendje, die ik na meer dan een week eindelijk weer zie! En hij gaat donderdag alweer naar lowlands dusse, ja.
Saphire

Saphire

Aantal berichten : 402

BerichtOnderwerp: Re: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitimewo aug 18, 2010 2:50 pm

Asiah schreef:
Cedrick schreef:

Zeg dat je iemand zijn naam hoorde zeggen? Idk haha

Of je kan natuurlijk ook zeggen dat je een bepaalde gave hebt..

"Hoi, leuke jongen. Ik heb een gave waarbij ik mensen hun hyves kan achterhalen. Leuk hé?" cheers
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Topic voor nuttige vermelden.   Topic voor nuttige vermelden. Icon_minitime

Topic voor nuttige vermelden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Topic voor nutteloze vermeldingen
» Ik heb een header voor de site gemaakt.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Spam-
Ga naar: