Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ik heb een probleem op dit forum. Help?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 2:57 pm

Ja, normaal gezien, als er een nieuw bericht is komt het vakje rood te staan bij mij. (Blauw bij home, rood bij de topiclijst) En ik bekijk altijd alles waar een nieuw bericht is, gewoon om het vakje weer grijs te krijgen enzo blablabla
POINT IS: als ik opnieuw inlog, zijn de vakjes plots weer rood en blauw, terwijl ik die nieuwe berichten al bekeken heb. Hoe krijg ik dit weg?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:04 pm

Als je op "Forum" klikt boven in het menu, moet je naar beneden scrollen. Onder het kopje "Spam" staat "Alle fora als gelezen markeren" en dan is alles weer grijs : D
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:07 pm

Ja, maar dat helpt niet want als ik dan weer online kom staan sommige topics nog rood!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 3:09 pm

Hmm.. ik weet niet D:?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:50 pm

Als je je cookies verwijderd, gaat het misschien weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:51 pm

Nyckolas schreef:
Als je je cookies verwijderd, gaat het misschien weg.

Heb ik niet gedaan, maar het is zomaar, plots weggegaan o-o Maar thanks :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye

Faye


Aantal berichten : 153
Registratiedatum : 16-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 5:58 pm

Dat had ik eerst ook, maar dat ging ook zo poef weg C:
enenenen ik vind jou sigding mooi C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 6:02 pm

Faye schreef:
Dat had ik eerst ook, maar dat ging ook zo poef weg C:
enenenen ik vind jou sigding mooi C:

Thanksssss. Sasara Kusugawa - To Heart <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan

Allan


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimedo aug 19, 2010 8:40 pm

Ik heb hem op ingelogd blijven staan, bij mij gebeurt het in ieder geval niet.. En ik gebruik dat "alles gelezen" dingetje ook heel vaak haha als er 10 topics met nieuwe berichten zijn waar ik zelf niet aan meedoe of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimevr aug 20, 2010 10:49 am

Allan schreef:
Ik heb hem op ingelogd blijven staan, bij mij gebeurt het in ieder geval niet.. En ik gebruik dat "alles gelezen" dingetje ook heel vaak haha als er 10 topics met nieuwe berichten zijn waar ik zelf niet aan meedoe of zo.

Oh, bij mij werkt dat inlog blijven dinges niet. Dan word ik zowiezo weer uitgelogd als ik het scherm perongeluk wegklik ofzo. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Allan

Allan


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimevr aug 20, 2010 11:40 am

Saphire schreef:
Allan schreef:
Ik heb hem op ingelogd blijven staan, bij mij gebeurt het in ieder geval niet.. En ik gebruik dat "alles gelezen" dingetje ook heel vaak haha als er 10 topics met nieuwe berichten zijn waar ik zelf niet aan meedoe of zo.

Oh, bij mij werkt dat inlog blijven dinges niet. Dan word ik zowiezo weer uitgelogd als ik het scherm perongeluk wegklik ofzo. :c

Vreemd.. Ik denk dat je pc geen cookies bijhoudt D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitimevr aug 20, 2010 11:44 am

Allan schreef:
Saphire schreef:
Allan schreef:
Ik heb hem op ingelogd blijven staan, bij mij gebeurt het in ieder geval niet.. En ik gebruik dat "alles gelezen" dingetje ook heel vaak haha als er 10 topics met nieuwe berichten zijn waar ik zelf niet aan meedoe of zo.

Oh, bij mij werkt dat inlog blijven dinges niet. Dan word ik zowiezo weer uitgelogd als ik het scherm perongeluk wegklik ofzo. :c

Vreemd.. Ik denk dat je pc geen cookies bijhoudt D:

Nah, hij is bijna kapoet D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik heb een probleem op dit forum. Help? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik heb een probleem op dit forum. Help?   Ik heb een probleem op dit forum. Help? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik heb een probleem op dit forum. Help?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Spam-
Ga naar: