Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nigel Maxwell Carter

Ga naar beneden 
+2
Cosette
Maxxie
6 plaatsers
AuteurBericht
Maxxie

Maxxie


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:43 pm

Naam: Nigel Maxwell
Achternaam: Carter
Bijnaam: Maxxie
Leeftijd: 16
Geboorteplaats: Brighton

Innerlijk: Moedig, onbetrouwbaar, individualist, sarcastisch, behulpzaam, zelfstandig, charmant, manipulatief, relax. Maxxie is niet echt een prater. Hij is heel intelligent maar hij doet er niets mee. Hij krijgt vaak wat hij wil zonder er zelf iets voor te doen. Zijn gedachten zijn voor hem alleen dus hij houdt er niet van als mensen hem willen leren kennen. Hij geniet alleen van schilderen. Hij is niet rijk dus hij loopt vaak in dezelfde kleren. Hij praat vaak tegen zichzelf en is vaak sarcastisch. Hij praat nogal monotoon en komt daardoor nogal kil en saai over.
Uiterlijk: Hij heeft donker haar en felblauwe ogen. Doordat zijn haar donker is lijken zijn ogen lichter dan ze werkerlijk zijn. Hij heeft een goed postuur en grote handen.
Lengte: 1.83

Verleden: Toen hij 11 was waren zijn ouders plots verdwenen. Dat is een van de redenen waarom hij vandaag de dag is zoals hij is. Zijn ouders hebben hem en zijn toen 10 jarige zusje achtergelaten. Ze kunnen het niet zo goed met elkaar vinden dus besloot hun oma om zijn zusje bij haar te houden en Maxxie naar zijn oom en tante te sturen. Zijn oom en tante behandelen hem als een koning. Ze hebben niet veel en verwachten dat Maxxie net zo succesvol wordt als zijn vader. Hij zit onder een enorme druk want zijn familie rekent op hem. Maar dat wil hij niet. Voordat zijn ouders verdwenen had hij veel vrienden. Hij kon het goed met iedereen vinden, zelfs met zijn zusje. Hij was een van de populairste jongens in de straat en hij was heel erg behulpzaam. Hij was diegene die de ouderen hielp met het dragen van boodschappen. Zijn vader wilde dat hij een schrijver werd, net zoals zijn hem. Maar dat komt er niet meer van..
Extra: -
Zijde: Slecht
Plaatje:

Nigel Maxwell Carter Shikiv


Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:44 pm

Shiki <3 yay~ Shiki is leuk C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxxie

Maxxie


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:45 pm

Ja hé!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:46 pm

Shiki wordt zwaar onderschat XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maxxie

Maxxie


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 15-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:50 pm

Ja haha, maar hij is het leukst van allemaal. Ik vraag me af wanneer er een nieuw seizoen VK komt. :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:52 pm

uhu .__. Like, de manga is al een stuk verder :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:54 pm

ik wil oookk een nieuw seizoen, me is missing zeroo en yuuki
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane

Jane


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 15-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:55 pm

:-D
Terug naar boven Ga naar beneden
Airic

Airic


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:57 pm

AHA! Ik weet weer waar jullie het over hebben!!! VAMPIRE KNIGHT!!! Zomg ik voel me goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:58 pm

@Veerle, ja en ik wist het dus niet want ik kijk geen anime soaps fgdfydyyf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nigel Maxwell Carter Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nigel Maxwell Carter   Nigel Maxwell Carter Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nigel Maxwell Carter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: