Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Taiga Ordaille Ledux

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Taiga

Taiga


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 16-08-10
Leeftijd : 30

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 3:53 am

Naam: Taiga Ordaille
Achternaam: Ledux
Bijnaam: -
Leeftijd: 16
Geboorteplaats: Parijs, Frankrijk

Innerlijk: Ze is zelverzekerd, maar ze heeft geen enorm ego om hoog te houden. Ze is meer een rebel, en alles behalve een zoetsappig popje.
Uiterlijk: Haar blauwkleurige haar valt met lange lokken langs haar blanke gezicht. Haar kersenkleurige ogen trekken de aandacht vanwege het contrast met haar gezicht. Ze kleed zich altijd anders, en is wat dat betreft onberekenbaar.
Lengte: 1.67

Verleden: Ze heeft nooit vrede gehad met de nette en luxe opvoeding die ze heeft gehad. Ze zocht uitvlucht van thuis, eigenlijk van de bedienden, en bracht hele nachten door in zijstraatjes van de stad. Ze kende een hoop mensen in de stad, van verslaafde jongeren tot andere ruikelui's kinderen die uitvlucht zochtten. Hoewel ze alles deed wat god verboden had, hadden haar ouders niets door. Toen de bedienden er achter kwamen dat Taiga hele nachten weg was, durfden ze niets tegen haar ouders, hun werkgevers, te zeggen.
Extra:Ledux is een grootse naam in Parijs en omstreken. Taiga is de oudste dochter van de Leduxfamilie, en de enige tovenaar in de familie (voor zover ze weet).
Zijde: Slecht
Plaatje:


Laatst aangepast door Taiga op zo aug 22, 2010 9:28 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Loretta

Loretta


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 14-08-10

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 7:33 am

Ahahaha net een beetje de vrouwelijke Nathaniel (mijn andere personage dus) Kijk je Kuroshitsuji :p?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 8:39 am

You little bitchhhhh hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga

Taiga


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 16-08-10
Leeftijd : 30

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 2:19 pm

Loretta, ja, daar kwam ik ook vannacht achter. Ik had het aanmeldings formulier van Nathaniel nog niet gezien, anders had ik Taiga wel ietsje anders gemaakt. Maar ach, is het zo'n big deal? Ook omdat het een meisjespersonage is, en Nathaniel een jongen. Vind je het erg? En ik ken kuroshitsuji niet, maar daarvan komt toch ook de avatar van zo'n ander personage hier, kan even niet op de naam komen. Die me dat ooglapje? Kuroshitsuji lijkt me wel supervet by the way! Ik heb eigenlijk nog zooit zo'n anime gezien, maar eens moet de eerste keer zijn, niet?

Sapphire, jij Ayanoavatargebruikendespagettisliert! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 2:22 pm

Taiga schreef:
Loretta, ja, daar kwam ik ook vannacht achter. Ik had het aanmeldings formulier van Nathaniel nog niet gezien, anders had ik Taiga wel ietsje anders gemaakt. Maar ach, is het zo'n big deal? Ook omdat het een meisjespersonage is, en Nathaniel een jongen. Vind je het erg? En ik ken kuroshitsuji niet, maar daarvan komt toch ook de avatar van zo'n ander personage hier, kan even niet op de naam komen. Die me dat ooglapje? Kuroshitsuji lijkt me wel supervet by the way! Ik heb eigenlijk nog zooit zo'n anime gezien, maar eens moet de eerste keer zijn, niet?

Sapphire, jij Ayanoavatargebruikendespagettisliert! <3

Hahahaha hey, ik had die avatar gemaakt eeeeeh.
CAT-TYYYYY <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Loretta

Loretta


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 14-08-10

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 2:37 pm

Saphire schreef:
Taiga schreef:
Loretta, ja, daar kwam ik ook vannacht achter. Ik had het aanmeldings formulier van Nathaniel nog niet gezien, anders had ik Taiga wel ietsje anders gemaakt. Maar ach, is het zo'n big deal? Ook omdat het een meisjespersonage is, en Nathaniel een jongen. Vind je het erg? En ik ken kuroshitsuji niet, maar daarvan komt toch ook de avatar van zo'n ander personage hier, kan even niet op de naam komen. Die me dat ooglapje? Kuroshitsuji lijkt me wel supervet by the way! Ik heb eigenlijk nog zooit zo'n anime gezien, maar eens moet de eerste keer zijn, niet?

Sapphire, jij Ayanoavatargebruikendespagettisliert! <3

Hahahaha hey, ik had die avatar gemaakt eeeeeh.
CAT-TYYYYY <3

Hahahaha nee, ik vind het juist wel leuk :p jammer alleen dat je geen kuro kijkt aaah kjhskjf je moet het zien haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga

Taiga


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 16-08-10
Leeftijd : 30

Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitimema aug 16, 2010 5:04 pm

Loretta schreef:
Saphire schreef:
Taiga schreef:
Loretta, ja, daar kwam ik ook vannacht achter. Ik had het aanmeldings formulier van Nathaniel nog niet gezien, anders had ik Taiga wel ietsje anders gemaakt. Maar ach, is het zo'n big deal? Ook omdat het een meisjespersonage is, en Nathaniel een jongen. Vind je het erg? En ik ken kuroshitsuji niet, maar daarvan komt toch ook de avatar van zo'n ander personage hier, kan even niet op de naam komen. Die me dat ooglapje? Kuroshitsuji lijkt me wel supervet by the way! Ik heb eigenlijk nog zooit zo'n anime gezien, maar eens moet de eerste keer zijn, niet?

Sapphire, jij Ayanoavatargebruikendespagettisliert! <3

Hahahaha hey, ik had die avatar gemaakt eeeeeh.
CAT-TYYYYY <3

Hahahaha nee, ik vind het juist wel leuk :p jammer alleen dat je geen kuro kijkt aaah kjhskjf je moet het zien haha


Oké. Als ik de anime heb afgezien die ik nu ana het kijken ben ga ik die kijken, deal?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Taiga Ordaille Ledux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taiga Ordaille Ledux   Taiga Ordaille Ledux Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taiga Ordaille Ledux
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Caitlin en Taiga

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: