Caitlin wilde dat ze iets had om mee onder water te kijken. want zover zo onder water een beetje kon zien zag het er best mooi uit. misschien moest ze maar eens wat maken waarmee ze dat kon doen. Ze bedacht dat ze nu wel genoeg had gezwommen en zwom dus op een rustig tempo op haar rug naar het strand.
Cyene
Aantal berichten : 150 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Op de maan.
Onderwerp: Re: Het strand za aug 21, 2010 10:35 am
Cyene liep wat verder in het water en begon te zwemmen. Ze wist niet precies waar ze heen wilde maar zwom gewoon verder richting het diepere gedeelte. Even later voelde ze de grond niet meer onder zich en liet zich op haar rug drijven.
Ikuto
Aantal berichten : 11 Registratiedatum : 20-08-10
Onderwerp: Re: Het strand zo aug 22, 2010 9:04 pm
Ikuto had gemerkt dat het meisje inderdaad zijn zusje was. Hij grijnsde en zwom rustig achter haar aan. Net iets sneller zodat hij haar in zou halen. Toen hij dichtbij was sprong hij op uit het water en viel op Caitlin.
Caitlin
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 17-08-10
Onderwerp: Re: Het strand zo aug 22, 2010 9:13 pm
Caitlin slaakte een gilletje toen ze onder water werd geduwd door iemand die boven op haar kwam. daarna was het meer gorgelen. ze keek al boos naar degene die op haar was gesprongen toen ze Ikuto herkende. Ze grijnsde en zwom naar boven waar ze al klaar ging staan om hem te omhelzen als hij bovenkwam. Finally! hij was er.
Ikuto
Onderwerp: Re: Het strand zo aug 22, 2010 9:23 pm
Ikuto kwam boven en begon te lachen toen hij het kon. Hij ging ook staan en zag dat Caitlin hem wilde omhelzen. Hij omhelsde haar en zei "Hee, zussie." Hij liet haar pas na een tijdje los en zei toen "En, hoe is het hier? Ik ben net aangekomen."
Caitlin
Onderwerp: Re: Het strand ma aug 23, 2010 3:41 pm
Caitlin omhelsde hem terug met een grote glimlach op haar gezicht. Toen ze hem losliet zat die er nog steeds. 'oh alles gaat zo zijn gangetje' zei ze nonchalant, maar niet helemaal overtuigend. ze wilde hem niet ongerust maken. om snel van onderwerp te veranderen zei ze:' en hoe vindt jij het hier, heb je je kamer al gezien?'
Ikuto
Onderwerp: Re: Het strand ma aug 23, 2010 5:31 pm
Ikuto schudde zijn hoofd en zei "Nee, nog lang niet. Ik heb echt geen flauw idee waar die is. Ik heb nog niet echt een rondleiding gehad ofzo." Hij glimlachde en keek even naar zijn zusje. Hij ging in het warme zand liggen en deed zijn ogen dicht tegen het zonlicht. Het liefst had hij helemaal door het zand gerold, maar dat vond hij niet echt slim.
Caitlin
Onderwerp: Re: Het strand di aug 24, 2010 8:55 pm
Caitlin grijnsde en ging op haar buik naast Ikuto liggen. ze pakte een handje fijn zand en liet het langzaam uit haar hand glijden over Ikuto's buik. dat deed ze vroeger als ze aan het strand waren ook altijd en ze wist dat Ikuto het niet erg vond. tenminste, toen niet. 'ik kan je wel een rondleiding geven als je wilt? je vindt de mensen hier vast heeeel aardig.' zei ze en dat laatste op een licht sarcastische ondertoon. Ze draaide zich nu ook op haar rug, het zand zou ze er later wel afspoelen. Ze keek naar de lucht waar nu minder wolken te zien waren en de zon hun lichamen verwarmde.
Ikuto
Onderwerp: Re: Het strand di aug 24, 2010 9:12 pm
Ikuto knikte en zei "Als je dat zou willen, graag." Hij keek even naar Caitlin en zei toen "Maar waarom dat sarcasme? Zijn ze niet aardig tegen je?" Hij trok lichtjes een wenkbrauw op terwijl hij haar hand pakte. Hij liet het zand op zijn buik liggen, want het was heerlijk warm. Hij zou het er later wel af spoelen. Hij keek even naar zijn kleding en daarna weer naar de wolken. Hij zag er eentje die erg veel leek op een schildpad.
Caitlin
Onderwerp: Re: Het strand di aug 24, 2010 9:20 pm
'noooouuuu....' zei ze terwijl ze twijfelde. zou ze het gewoon maar aan haar broer vertellen? 'niet echt nee, tenminste de mensen die ik tot nu toe ben tegengekomen niet nee.' zei ze met een twijfelachtig glimlachje terwijl ze haar hoofd naar hem toedraaide. Zijn hand voelde warm in die van haar, ze was blij dat haar broer tenminste hier was. dan had ze nog iemand om persoonlijke dingen te vertellen.
Ikuto
Onderwerp: Re: Het strand di aug 24, 2010 9:35 pm
Ikuto knikte. "Ach, misschien blijven ze wel onaardig. Maar dan heb je in ieder geval mij nog." Hij glimlachde even en zei toen maar "Maar anders kunnen we denk ik wel een geintje uithalen, vooral als ze zulke zuurpruimen zijn." Hij keek even naar Caitlin en zei toen "Nou, ik heb eigenlijk wel zin in een rondleiding, maar ik wil ook wel hier blijven liggen. Kies jij maar wat we gaan doen."