Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cosette d'Auvergne

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:41 pm

Naam: Cosette
Achternaam: d'Auvergne
Bijnaam: Gewoon Cosette
Leeftijd: 16
Geboorteplaats: Bordeaux, Frankrijk.

Innerlijk: Cosette is een vrolijk, spontaan meisje. Ze is erg goed in nieuwe contacten leggen. Ze is erg aardig, maar alleen als andere ook aardig tegen haar doen. Ze laat het direct merken als ze iemand niet mag, maar ze mag vrijwel iedereen. Cosette heeft een gigantisch ochtendhumeur, dus als ze net wakker is kan je haar beter met rust laten, anders kan ze nogal arrogant en gemeen overkomen. Maar over het algemeen is ze een vriendelijk meisje.
Uiterlijk: Cosette heeft knalroze , sluik haar. Het hangt tot net op haar schouders. Ze heeft grote, goudbruine ogen en een bleke huid. Ze is best klein, en heeft een slank figuur.
Lengte: 1.55

Verleden: Ondanks haar naam 'd'Auvergne', wat letterlijk 'Uit Auvergne' vetekend, is Cosette opgegroeid in Bordeaux. Haar vader komt echter wel uit Auvergne. Cosette is opgegroeid in een klein gezin, ze had een broer, Alain, en haar ouders. En dat was het. Veel bijzonders is er niet gebeurd in haar 16 jarige leventje. Ze had zo haar tegenslagen, maar daar is ze over heen gekomen.
Extra: Cosette heeft een hele grote verslaving: snoep. Al het zoete is oké voor haar.
Zijde: de goede.
Plaatje:
Cosette d'Auvergne Amu


Laatst aangepast door Cosette op zo aug 15, 2010 12:54 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Avelyne

Avelyne


Aantal berichten : 83
Registratiedatum : 14-08-10

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:42 pm

we leven in de 19e eeuw, daar uuh... hebben ze denk ik geen chup-a-chups
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:44 pm

Oh, ahaha, oeps XD Vergeten. Even veranderen danmaar C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel
Admin
Nathaniel


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 14-08-10

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:48 pm

Ik denk eigenlijk dat ze daar ook geen roze haarverf hebben haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schoolofmagic.actieforum.com
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:50 pm

Zucht >< Ik kan me Amu-chan gewoon niet met bruin haar ofzo voorstellen, ahaha, maarja C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:50 pm

Daar las ik denk ik over heen hahaXD die Chup-achups viel gewoon meteen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marylin Jane

Marylin Jane


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 14-08-10

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:52 pm

tsss nadien de wenste gewoon zo effies floep roze haar!!!!! duhuh
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitimezo aug 15, 2010 12:53 pm

je kan natuurlijk ook gewoon zeggen dat het gewoon roze is. Anime mensen hebben gewoon roze haar, weet je wel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cosette d'Auvergne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cosette d'Auvergne   Cosette d'Auvergne Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cosette d'Auvergne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Cosette en Marylin

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: