Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cedrick Johansson

Ga naar beneden 
+3
Nyckolas
Cosette
Cedrick
7 plaatsers
AuteurBericht
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:45 pm

Naam: Cedrick
Achternaam: Johansson
Bijnaam: Ced
Leeftijd: 17
Geboorteplaats: Parijs - Frankrijk

Innerlijk: Cedrick is een lieve, openhartige jongen met een leuk innerlijk. Hij is vaak verlegen in het begin, maar zodra je hem beter leert kennen is het echt een schatje. Hij kan wel heel achterdochtig zijn, en is ook erg slim. Slim in allerlei opzichten. Het is een rebelse jongen met een goed hart, en zou je nooit kwaad doen als jij dat ook niet bij hem doet. Hij is meestal wel het watje van de groep, maar is erg gelieft omdat hij zo lief is. Zorgzaam en vergeet achtig is hij ook. Cedrick blijft liever thuis dan dat hij naar een feestje gaat. Boeken lezen en interessante dingen doen is toch veel leuker dan zo'n dom feestje? Soms kan hij zich dom voordoen, maar is dat niet. Cedrick is avontuurlijk en wilt alles wel eens proberen in zijn leven. Hij is bang voor varkens en heeft hier ook een pest hekel aan. Hij is netjes en verzorgd, en doet er alles aan om leuk gevonden te worden.
Uiterlijk: Licht blanke huid met een donker bruin-zwart haar dat netjes en mooi tot in elk detail is geknipt. Zijn mysterieuze ogen zijn niet te missen en daar is hij ook het trotst op. Hij is wat mager, maar wel altijd netjes gekleed.
Lengte: 1.78

Verleden: Cedrick zijn ouders wisten al vanaf zijn geboorte dat hij gaves kreeg. Niet gek aangezien zijn ouders het zelfde hebben. Niemand in zijn familie weet ervan, behalve zijn ouders dus. Hij is opgegroeit in een normaal gezin die het best wel breed hadden. Niet dat ze in een super groot huis woonden en vijf auto's hadden, want zijn ouders spaarden al zijn hele leven voor het vervoer om naar deze school te gaan, waar hij meer van zijn gaves kon leren en ook over zichzelf. Bij het vertrek werden zijn ouders zo emotioneel dat hij twijfelde om nou wel te gaan, maar heeft uit eindelijk toch de taxi - boot etc. genomen om hier te komen.
Extra: In schaken is Cedrick de beste, dus denk maar niet dat je ooit zal winnen van hem. En hij kan stiekem best goed piano spelen maar dat weet niemand duseh.
Zijde: Goed, ookal weet hij niet echt het verschil tussen goed en slecht. Boeiend, hij is een fucking bad ass!
Plaatje:

Cedrick Johansson Lelouch-avatar-002b
Cedrick Johansson Lelouch


Laatst aangepast door Cedrick op do aug 19, 2010 2:58 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:46 pm

Dat is Lelouch he C: ? Denk ik ;o?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:47 pm

Geen idee, ik ken al die kerls niet HAHAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:47 pm

ahahaha lol xD
Ja t is lelouch C: Yay~
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:48 pm

Cosette schreef:
ahahaha lol xD
Ja t is lelouch C: Yay~
haha je bent me de hele tijd voor :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Cosette

Cosette


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:49 pm

Nyckolas schreef:
Cosette schreef:
ahahaha lol xD
Ja t is lelouch C: Yay~
haha je bent me de hele tijd voor :c

ik ben snel, ahaha, verveling jwz C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:49 pm

Nyckolas schreef:
Cosette schreef:
ahahaha lol xD
Ja t is lelouch C: Yay~
haha je bent me de hele tijd voor :c

hahah okiiii :3
Terug naar boven Ga naar beneden
William

William


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 14-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:51 pm

mooie ava
Terug naar boven Ga naar beneden
Airic

Airic


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 14-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:56 pm

HOT-LINK
DISABLED silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:56 pm

Airic schreef:
HOT-LINK
DISABLED silent


joa ik zag het D:! gelukkig dat er nog zoiets bestaat als paint teheh :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 1:57 pm

ik moet toegeven dat ik heb getwijfeld tussen ciel en Lelouch haha, dus u bent een aangename verschijning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 2:00 pm

He's cute What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathaniel
Admin
Nathaniel


Aantal berichten : 152
Registratiedatum : 14-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 2:04 pm

Ciel is te geweldig eh eh imke Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://schoolofmagic.actieforum.com
Nyckolas
Admin
Nyckolas


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 14-08-10

Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitimezo aug 15, 2010 2:08 pm

ciel is koetsjie koetsjie koetsjie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cedrick Johansson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cedrick Johansson   Cedrick Johansson Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cedrick Johansson
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Cyene en Cedrick

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Aanmelden-
Ga naar: