Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De waterval

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Bo

Bo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 12:44 pm

Bo kreeg weer een kleur. Oepsie! Maar hij kreeg de kans niet om erop te antwoorden, want opeens leek het alsof Saphire ergens door gekweld werd. "Is er wat?" Vroeg Bo nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 12:46 pm

"Oh, niks." mompelde ze geforceerd. Saph slaakte een diepe zucht. "Nouja, in het water botste ik met mijn rug tegen een rots, en ik denk dat ik aan het bloeden ben." zei ze toen snel, en een beetje onduidelijk. Ze draaide zich om en zwierde haar haren bij haar rug vandaan. "Zie je iets?" vroeg ze, met haar blik naar de andere kant van Bodo gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emme

Emme


Aantal berichten : 233
Registratiedatum : 14-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 12:48 pm

Bo fronste even. "Oh," Stootte hij uit toen ze het een beetje onduidelijk uitlegde. Maar toen ze zich omdraaide, zag hij een rode vlek op haar jurk. "Ja, er is een hele bloedvlek..." Stootte hij ontzet uit. Dat moest dan toch erg veel pijn doen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 12:51 pm

((lol, zie je wel dat ik tegen een meisje praat!!!!))

"Shit." zuchtte Saph. "Wil je... misschien...?" vroeg ze, en knikte even naar haar wonde. Hopelijk werkte zijn toverstok nog, ondanks dat hij enkele minuten in het water lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 12:57 pm

(Haha, nouja dat gebeurt me wel vaker hoor XD)

Bo aarzelde even. Wou hij even... Wat? "Oh, right! Natuurlijk," Antwoordde hij een beetje laat. Als hij die spreuk nou nogmaar goed kon uitvoeren. "Balsemio." Mompelde hij tegen zijn stokkie. "Is het gelukt?" Vroeg hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 1:00 pm

Saphire voelde de pijn wegtrekken en glimlachtte weer. "Ja, bedankt." zei ze toen, met een brede grijns. "Nou, ik denk dat het tijd is dat ik ga." zei ze toen terwijl ze naar haar voeten staarde. Veel had ze niet echt te doen, maar hier blijven was ook geen optie. Ze had zich nu al genoeg belachelijk gemaakt, en ze moest weg voor ze nog meer domme dingen deed. "Het was leuk je te ontmoeten." zei ze droog en toonloos. Na die woorden keerde ze zich om en liep in haar elegante loopje weg, wat nogal dom was, aangezien Bodo al had gemerkt dat ze niet zo elegant was als ze leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 1:07 pm

Bo grijnsde trots. Het was hem gelukt, aha! Maar die grijns smolt alweer weg toen Saphire aanstalte maakte om weer weg te gaan. Jammer! Hun tweede ontmoeting ging net zo goed. "Ja, ik vond het ook leuk." Knikte Bo. Toen ze wegging, wijfde hij nog even en bleef toen in zijn eentje achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 1:08 pm

((lol, "Toen ze wegging, wijfde hij nog even..." hahaha))
Terug naar boven Ga naar beneden
Bo

Bo


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 15-08-10

De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 17, 2010 1:11 pm

(HAHAHAHAHAH oke wuifde dus XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De waterval - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waterval   De waterval - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De waterval
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De RPG :: Het bos-
Ga naar: