Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De rozentuin

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimema aug 16, 2010 9:05 am

Deze tuin bestaat uit een grindpad wat leidt naar een open plek waar struiken staan met grote bloeiende rode rozen,
in het midden van die plek staat enkel een mooi witgeschilderd bankje. Het is ook veel eerder een plek voor de "goeie" kant, aangezien de tuin nogal heel vrolijk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimema aug 16, 2010 11:41 am

Vol verbazing liep Cedrick door de rozentuin. Hij had geen idee dat zo'n mooie tuin híer kon staan!? Hij keek om zich heen en vond het eigenlijk wel een beetje dorkie. Maar toch was hij gefacineerd door al die kleuren. Misschien omdat zijn moeder altijd zoveel van bloemen hield. Na een aantal seconden zag hij al snel een bankje - waar hij gelijk op ging zitten. Er was hier helemaal niemand, dus hier kon hij gelukkig even rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimema aug 16, 2010 6:12 pm

(( ahw wat cute jij bent 10 cm korter dan Asiah! haha oke sorry ))

Asiah liep de rozentuin in. Ze was hier, ondanks dat ze al 4 jaar hier op school zat, nog nooit eerder geweest. Rozen trokken haar niet zo normaal gesproken, maar vandaag even wel. Voor de verandering droeg Asiah een keer hakken, iets wat haar al helemaal een reus maakte. Zoveel maakte het echter niet uit, mensen vonden haar toch sowieso al een reus. Ze zag in haar ooghoek een jongen op een bankje zitten. Ze knikte even naar hem, niet wetend of hij het erg zou vinden als ze naast hem zou komen zitten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimema aug 16, 2010 6:21 pm

(HAHAH oke nu wordt hij onzeker Crying or Very sad)

Geschrokken keek Cedrick naar een persoon die naast hem ging zitten. En voelde zich er niet bepaald beter door, aangezien het meisje, of nouja de "meid" een halve kop groter was, maar met hakken zeker een hele. "Oh, hallo" zei hij verward. Het was echt sick hoe lang zij was zeg! Huge! "Ik ben Cedrick" zei hij met een knikje. Hij hield niet van handen schudden, dat paste niet bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimema aug 16, 2010 11:30 pm

Asiah knikte. "Asiah," stelde ze zich voor. Ze bekeek de jongen eens even goed. Wat een opdondertje. concludeerde ze al snel. "Nice to meet you,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 12:02 pm

"Asiah.. aha" zei hij grinnikend. Als hij haar aan keek, keek hij recht in haar neusgaten. (HAHA) "Ja.. ehm nice to meet you too" zei hij droog. Tot nu toe wist hij alleen nog maar dat ze Asiah heette, huge was, en blijkbaar rozen ook interessant vond. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen, dus zei maar niks. "Dus Asiah.." zei hij voorzichtig. "Jij zit ook op die Magic School he?" vroeg hij dom. Duhuh, dit bos stond er pal achter? Tenzij ze helemaal van de andere kant is gekomen? Maar dat zou best dom zijn van d'r toch? Misschien kon zij hem nog wel wat vertellen over de school - als ze erop zat - want ze zag er niet bepaald eerstejaars uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 4:48 pm

Asiah keek de jongen aan. Hij stelde haar op het moment de meest voor de hand liggende, maar domme vraag. "Ja, klopt, ik zit hier op school," ze vond het niet echt nodig om hem hetzelfde te vragen, aangezien ze het antwoord toch al wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 4:54 pm

"Oke" zei Cedrick droog. Oopsey, hij deed zich nu wel heel dom voor. Hij zat nog steeds te denken aan het feit dat zij zoiezo een kop groter was dan hij. Dat was gewoon.. niet cool. "Ik kan het stiekem niet echt hebben dat je nu twee koppen groter bent dan ik" zei hij met een quasi denkende toon. Hij twijfelde er niet aan om op zijn knieën te gaan zitten, no way dat hij dat ging doen. Dat zou echt voor lul zijn, ookal was alleen Asiah hier!? Toch probeerde hij langer te lijken door een rechte houding aan te nemen, met zijn kin hoger dan normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 4:56 pm

Asiah grijnsde. "Ik hoop voor jou dat je nog groeit," antwoordde ze. "Maar het ligt er ook aan waar je vandaan komt, misschien val je in je eigen land wel onder de categorie 'groot'," zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:05 pm

"Ik groei niet meer, ik ben zeventien?" zei Cedrick op een geïrriteerde toon. Bedoelde ze nou dat hij eruit zag als een dertien jarige? Misschien vatte hij het wel gewoon verkeerd op. "In Frankrijk ben je redelijk met een lengte als die van mij" zei hij glimlachend. Hij was langer dan zijn moeder in elk geval, en dát vond hij al eenm prestatie opzich. Niet dat zijn moeder zo klein was, maar hij vond het gewoon leuk om over haar heen te kijken. Wat bij deze chick niet kon dus..
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:09 pm

"Je kan nog best groeien als je 17 bent, ik ben 18, en nog steeds niet helemaal uitgegroeid," Al kon Asiah het zich maar moeilijk voorstellen dat ze nog langer zou worden, maar toch was het echt zo. "Ik kom uit Syrië, de gemiddelde vrouw is daar 1.60, een lachwekkend beeld als je mij daar over een markt ziet lopen," Asiah had het altijd grappig gevonden om zich in het openbaar te vertonen toen ze nog in Syrië woonde. Mensen liepen met bogen om haar heen omdat ze haar lengte angstaanjagend vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:20 pm

((Ik wilde met je mietennn, maar ik was naar de kapster en nu heb ik een paardenkop I love you ))

Saphire liep met kleine voetstappen over het grindpad en snoof de geur van bloemen, en vooral rozen op. Oh, wat hield ze zo van rozen. Toen ze voor zich keek zag ze Cedrick, met nog een onbekende. Zou ze erbij gaan staan? Ach, wie weet waren ze net zo lekker bezig en verstoorde Saphire dan wel hun gesprek. Ze liep iets verder, tot ze een boom zag. Aha! Saph zette haar klauwen in de schors en klom zo naar boven, waar ze in een redelijk losse tak ging zitten. Nu was het hopen dat de tak niet zou doorbreken. Van hierboven had ze zicht over de hele tuin, met name Cedrick en de rosharige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:21 pm

Cedrick keek Asiah verwarrend aan. Aangezien hij in de laatste drie jaar nog maar drie cm. was gegroeid vond hij het nogal raar om aan te horen dat zij misschien nog wel drie cm. in een jaar zou groeien? "Als je een centimeter per jaar ook nog ziet als groeien.." zei hij bedroefd. Nouja niet bedroefd, maar hij was nu in deze positie graag langer geweest. "Syrië, cool" zei hij glimlachend. "Nouja, vond je dat niet erg dan? Ik zou dat echt vervelend vinden" zei Cedrick als een pussy. Asiah had een heel ander karakter dan dat hij had. Hij keek even achterom aangezien hij wel degelijk iets hoorde ritselen. Om aan Asiah te vragen of ze dat ook hoorde vond hij maar dom, want het zou hoogst waarschijnlijk 'nee' zijn en dan stond het vast dat Cedrick gek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene

Cyene


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op de maan.

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:22 pm

[mag ik hier ook nog zijn of word het dan te druk?]
-
Cyene liep blij en huppelend door de rozentuin. Ze was bij een stuk aangekomen waar het bedekt was door struiken en heel veel rozen, dus druk om iemand die haar kon zien maakte ze zich niet. Ze snoof de geur van de rozen op, hier werd ze altijd zo vrolijk van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:26 pm

Asiah hoorde geritsel, maar besteedde er verder geen aandacht aan. "Ik vond het altijd wel leuk, lengte betekent overwicht, en dat heb ik wel gemerkt de afgelopen jaren. Best handig," Er waren maar weinig mensen die het in hun hoofd haalde om ruzie te zoeken met Asiah, wat heel verstandig was van die mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:33 pm

Saphire legde zich in een meer ontspannen pose, waarbij haar benen nu over de tak bengelden en zij met haar hoofd tegen de stam van de boom lag. Nog geen seconde later kwam het roodharige meisje dat haar aanstaarde bij het park aangelopen. Gelukkig zat Saph te hoog om gezien te kunnen worden. Ze probeerde haar been terug op de tak te zetten, maar brak per ongeluk een zijtak af, waardoor die tak met grote snelheid naar beneden viel. "Oeps."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:36 pm

"Haha, nouja als het bij jou in je voordeel werkt is dat alleen maar beter!" zei hij lachend. Toen de tak vlak achter Cedrick viel werd het wel een beetje raar. "Waarom viel die tak daar, uit het niets?" vroeg Cedrick aan Asiah. Hij keek even naar boven om te zien wat de oorzaak was. Een blonde pluk haar verraadde zich. Wie was dit!? Om te gaan roepen wie daar zat was ook zo dom. "Er zit daar iemand" zei Cedrick met een scheve toon. Waarom zat ze daar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:37 pm

Asiah keek om, en zag de gebroken tak liggen. "Ik heb geen idee, maar als daar iemand zit, laat haar lekker zitten, blijkbaar houdt diegene van bomen." Waarom maakte hij zich zo druk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene

Cyene


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op de maan.

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:38 pm

Cyene was even gestopt met huppelen, het was best vermoeiend als je het zo'n tijdje al aan het doen was. Ze zat onder de rozendoorns en er staken zelfs rozenbladeren uit haar haar. Ze zag er vast niet uit, maar dat kon haar ook niet veel schelen. Ze zat er net aan te denken om een leuke tekening van rozen te maken en nog meer ideeën van wat ze wel niet met rozen kon doen toen ze iets hoorde vallen. Ze was niet snel genoeg om het voorwerp te reageren en viel met een "Aaaahrrrg" kreet op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:44 pm

Asiah had gelijk, hij moest zich niet druk maken. Maar hij was gewoon achterdochtig geworden omdat hij zo nieuwschierig was. "Wil jij niet weten wie het is dan?" vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. Ze was zeker het soort dat overal lak aan had. Zo was hij dus niet. Opeens hoorde hij ook weer zo'n rare kreet? Wat was dit nou? Maar het kwam niet vanuit de bomen. Als dit nog langer zo door ging werd hij spontaan spastisch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:46 pm

(( bedoel je nou dat je onder die tak terecht bent gekomen? Want zo ja, is dat best wel een beetje heel erg vreemd, aangezien wij al 3x gepost hebben met betrekking op het vallen van die tak, en toen lag jij er nog niet onder? ))
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:48 pm

(HAHA ja klopt trouwens hahahah) lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyene

Cyene


Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Op de maan.

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:49 pm

Asiah schreef:
(( bedoel je nou dat je onder die tak terecht bent gekomen? Want zo ja, is dat best wel een beetje heel erg vreemd, aangezien wij al 3x gepost hebben met betrekking op het vallen van die tak, en toen lag jij er nog niet onder? ))

Ja, ik reageer traag x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphire

Saphire


Aantal berichten : 402
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:49 pm

((Hahaha lol, word maar lekker spontaan spastisch jongen!))

Saphire bewoog haar hoofd een stukje, om te kunnen zien of ze het gemerkt zouden hebben. Ach ja, nu moest ze zich niet meer verbergen. Hun gesprek was misschien toch al verstoord door die rottak. Saph bewoog haar lichaam voorzichtig een beetje naar voor, en hing met haar hoofd over de tak. "Hoi Ced." zei ze iets opgewekter dan anders, terwijl ze totaal geen aandacht bood aan het meisje die ondertussen gevallen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cedrick

Cedrick


Aantal berichten : 265
Registratiedatum : 15-08-10

De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitimedi aug 17, 2010 5:57 pm

Geschrokken en bang draaide Cedrick naar de stem die hij herkende. Angstig keek hij in de ogen van Saph, die daarna een kwase blik voor haar zag. "Gek!? Ben je je verstand kwijt? Ik schrok me dood lijpo!" zei Cedrick beledigd. Hij vond het niet leuk om voor verassingen als deze te staan. "Kom uit die verschrikkelijke boom ja!?" zei hij er snauwend achteraan. Was ze helemaal door gedraait? Dit was echt heeel strange. Met een verontschuldogende blik keek hij naar Asiah, en daarna naar het meisje die werd geraakt door de tak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De rozentuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De rozentuin   De rozentuin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De rozentuin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De RPG :: Het bos-
Ga naar: