Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 15-08-10
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 12:55 pm
Cedrick kwam uit zijn soort van eh, trans en keek de twee meiden raar aan. "Wat is er?" vroeg hij geschrokken. Hij was gewoon in gedachte bij zijn ouders.. In Parijs. Hoe zou het met ze gaan!? Verlegen keek hij naar zijn schoenen.
Saphire
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 15-08-10
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 12:56 pm
"Nou, je stond daar te staren als iemand die een spook had gezien." zei Saphire plagerig. Ondertussen merktte ze dat ze misschien iets té dicht bij hem stond en zette een stap achteruit, terug naast Faye.
Faye
Aantal berichten : 153 Registratiedatum : 16-08-10
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 12:58 pm
Faye keek op toen Cedrick toch wat zei. 'Oh! Hij kan toch nog praten!' zei ze, met een plagerig glimlachje. 'Wat goed van je.' Ze praatte op dezelfde toon als een moeder zou praten als haar kindje zijn eerste woordje uitsprak.
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 1:04 pm
"Een spook.." zei Cedrick moeilijk en ongelovig. "Nee.. Geen spoken" zei hij lachend. "I know right!" zei hij met een glimlachje. Waarom deden die meiden zo.. droog tegen hem? Hij wreef met zijn hand over zijn wang en keek naar de twee.
Saphire
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 1:06 pm
Saphire stond daar maar wat in het rond te kijken, terwijl niemand iets zei. "Awkward." zei ze tussen haar tanden heen. Haar ogen maakten rondjes en waren nu gefocust op het plafond. "Dus."
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 1:21 pm
Faye keek verveeld om zich heen. Haar ogen waren op de muur gericht. Ze bolde haar wangen, en blies de lucht direct weer uit. 'Dus, inderdaad.'
Cyene
Aantal berichten : 150 Registratiedatum : 15-08-10 Leeftijd : 29 Woonplaats : Op de maan.
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 1:35 pm
Cyene telde in haar hoofd het aantal keer dat ze met het touw sprong. Ze keek even opzij naar de andere mensen in de gymzaal maar ging wel door met springen.
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 1:45 pm
"Dus.. eh" zei Cedrick als laatste. Die meiden waren echt dood ofzo? "Wat doen jullie zoal in jullie vrije tijd?" vroeg hij om de stilte te doden. Nogal afgezaagd, maargoed.
Saphire
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 2:20 pm
Saphire keek Cedrick met een gefronste wenkbrauw aan. Wat doen we hier zoal in onze vrije tijd? Wat voor een vraag was dat nou weer. "Weglopen van ongemakkelijke situaties." antwoordde Saphire, en met die woorden maakte ze haar woorden ook waar. Ze draaide zich om en liep de zaal uit. Oké, Cedrick deed raar.
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 2:22 pm
Faye keek Saphire verbaasd na. 'Juist ja..' zei ze, meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders. Ze keek weer naar Cedrick. 'Dus dan zijn wij twee over he, kleintje?'
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 2:31 pm
Verbaasd keek Cedrick Spahire na hoe ze uit de zaal liep. "Strange.." zei hij tegen het meisje die nog bij hem stond. "Ik denk het?" zei hij met zijn schouders ophalend. "Hoe heet je eigenlijk, en noem me niet steeds kleintje!?" zei Cedrick quasi verontwaardigd. HIJ WAS NIET KLEIN!
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 2:33 pm
'Oké oké!' zei Faye, terwijl ze met haar ogen rolde. 'Middelmatig groot dan?' stelde ze glimlachend voor. 'Ik heet Faye, en wat is jou naam?'
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 7:01 pm
"Volgens mij ben ik langer dan jij hoor!?" merkte Cedrick op. HALLO HIJ WAS GEWOON LANG! Punt uit. "Ik ben Cedrick, Cedrick Johannson" zei hij tevreden. Hij schudde haar hand niet, ten eerste omdat ze die niet uitstak en ten tweede hij dat gewoon nooit deed. Alleen Emme was een uitzondering dan. Hij wist al eigenlijk nieteens meer waarom hij zijn achternaam er ook gelijk bij zei. "Dus in de kelder he.." zei hij twijfelend. "Wat kan je daar zoal doen? Ik zat daar nogal vast" zei hij tenslotte.
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 7:04 pm
Faye trok een pruillipje. 'Maar lange klinkt zo niet schattig. En ik ben een meisje, ik mag klein zijn.' Ze glimlachte en knikte toen hij zijn naam zei. 'Faye, Faye Marigold.' Ze besloot haar achternaam er maar bij te zeggen, omdat hij dat ook deed. Normaal deed ze dat nooit. 'Wat je in de kelder kan doen?' Faye lachtte. 'Je kan daar niet echt wat doen behalve spinnen tellen.'
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 7:08 pm
Schattig? Kleine was schattig.. Lange niet. Cedrick was dus schattig? Zijn stemming veranderde in ongeïnteresseert naar een goede stemming. "Nou nou.. Dan ken je vast Asiah niet" zei hij spottend. Oeps, een beetje gemeen.. "Faye Marigold.. aha" zei hij glimlachend. Vreemd keek hij naar haar. "Spinnen tellen? You got to be kidding me" zei hij met rollende ogen. "Serieus.. wat kan je daar doen!?" vroeg hij nieuwsgierig.
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 7:11 pm
'Asiah? Is dat dat reuzenmens? Die heb ik wel eens gezien.. ja,' zei Faye nadenkend. Ze lachtte om zijn vreemde uitdrukking. 'Geloof je me niet?' zei ze, met een glimlach op haar gezicht.
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 7:14 pm
"Oh haha!" zei Cedrick lachend. Reuze mens? LOL! "Nee ik geloof je niet, niemand telt voor de grap die vreselijke rot beesten" zei hij serieus. En nee, óók Faye niet.
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal di aug 17, 2010 7:17 pm
Faye trok een zielig gezichtje, wat er voor haar doen best schattig uitzag. 'Arme spinnetjes,' zei ze met een quasi verdrietig stemmetje. 'Maarja, ik meen het. Er is echt niks te doen daar. Behalve alleen zijn. Nouja, alleen ben je niet.' Ze kneep Cedrick speels in zijn wang. 'Is mijn kleine Cedrickje bang voor spinnetjes?'
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal wo aug 18, 2010 8:15 pm
"Spinnen" zei Cedrick en bibberde overdreven. Hij hield niet van spinnen.. Maar had wel grotere angsten dan voor spinnen. "Oh.." zei Cedrick afwezig. Het was nogal een raar gesprek maar dat maakte hem niet uit. Hij lachte lief nadat ze in zijn wangen kneep. Hij vond dat iets hebben, gewoon hahah. "Dus wat doe je hierzo?" vroeg hij ongelovig. Faye zag er niet uiyt als iemand die elke dag naar de sportschool ging om haar vet weg te branden.
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal wo aug 18, 2010 8:17 pm
'Stoom afblazen, woede beheersing,' zei Faye glimlachend. Ookal stond ze aan de slechte zijde, ze was zelden gemeen of boos. Als die boosheid reageerde ze af op de sport. In het begin vond ze het vreselijk om te sporten, je werd er zo moe van. Maar in de loop van de tijd is ze het heerlijk gaan vinden. 'En jij?' vroeg ze met een lief stemmetje.
((Ik ga tv kijken, ahaha, doeii :3))
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal wo aug 18, 2010 8:25 pm
"Oh aha" zei Cedrick half grinnikend. Dat was.. speciaal. HAHAHAHAHAH Oke stiekem vond hij het echt heel grappig. Faye? Gymzaal? LOL Dat is net zoals.. Green Day en K3? HAHAH.. "Wat ik hier doe? Ik was nieuwschierig naar wat er hier was.. Ik vind het een redelijke gymzaal.." zei hij een beetje negatief. Negatief over de gymzaal he! "Maar ik denk dat ik zo maar ga aangezien ik niet echt weet wat ik moet doen hierzo" zei hij spottend. Cedrick haatte gym.
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal wo aug 18, 2010 10:57 pm
Faye keek hem met een schuin hoofd aan. 'Wat is er zo raar? Dat ik.. sport.. ofwat?' Ze trok haar wenkbrauw op. Toen hij zei dat hij zou gaan knikte ze. Zo kon zij tenminste wat rondjes gaan rennen ofzo.
Cedrick
Onderwerp: Re: De gymzaal do aug 19, 2010 11:38 am
"Nah niks" loog hij. Nadat ze het blijkbaar niet zo leuk meer vond dat hij erbij was liep hij met een volle vaart de gymzaal uit. Wat moest hij trouwens met die zweet stinkende mensen? Niks..
Faye
Onderwerp: Re: De gymzaal do aug 19, 2010 2:32 pm
Faye hield haar hoofd schuin en keer Cedrick na. 'Doei..?' mompelde ze hem nog na. Ze haalde haar schouders op en liep verder de gymzaal in. Wat zou ze eens gaan doen? Rennen of touwtjespringen. Dat waren de twee dingen die ze het vaakst deed. Ze besloot om te gaan rennen, wat ze dus ook ging doen.
Caitlin
Aantal berichten : 67 Registratiedatum : 17-08-10
Onderwerp: Re: De gymzaal do aug 19, 2010 5:51 pm
Caitlin had besloten om maar eens wat 'turn'oefeningen te doen die haar lerares uit japan haar had verteld. Ze wilde graag zo lenig mogelijk blijven zodat ze ook goed kon blijven dansen. Ze deed de deuren van de gymzaal open en keek even rond naar iets van rekken ofzo. Ze zag er links een beetje in de hoek een staan, streek een lok van haar opgestoken haar achter haar oor en liep erheen. Ze had niet door dat Faye aan het rennen was. Ze deed haar vest uit en begon eerst met wat normale opwarmoefeningen.