Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De kamer van Asiah & Sage

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sage

Sage


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:10 pm

Sage gooide haar koffers neer en plofte op haar bed. Ze was benieuwd wie haar roommate zou zijn. Ze hield niet zo van kamers delen. Je moest dan zo op je medemens letten, en dat vond ze moeilijk. Er werd haar vaak verteld dat ze no social skills whatsoever had. Zelf vond ze dat ze redelijk goed was met mensen, maar delen deed ze liever niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:15 pm

Asiah klopte drie keer op de deur voor ze deze opendeed. Ze zag een meisje op een bed liggen, en knikte even naar haar. "Asiah," stelde ze zich voor. Een achternaam erachteraan gooien vond ze altijd maar overbodig. Het plafond was vrij laag, als Asiah tien centimeter langer geweest was, had ze haar hoofd gestoten. Geen hakken dragen hier dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sage

Sage


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:20 pm

Sage glimlachte. 'Ik ben Sage. Ben jij nou zo groot of is het plafond zo laag? Of is het een combinatie van beide? Het ligt er ook maar net aan waar je vandaan komt. Kom je uit scandinavië of Nederland dan ben je niet eens zo belachelijk groot." Ze was nu toch wel benieuwd waar ze vandaan kwam. 'Waar ben je geboren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:22 pm

Asiah fronste even verbaasd haar wenkbrauw. Zei ze dat nou allemaal in slechts één adem? "Ik ben 1.88, maar het plafond is ook niet erg hoog moet ik toegeven," antwoordde ze. "en ik kom uit Syrië. Normaal gesproken zijn de mensen daar wel zo'n twintig centimeter kleiner."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sage

Sage


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:30 pm

"Syrië? Goh, wat leuk zeg! Ik ken helemaal niemand uit Syrië. Behalve jij dan. Werd je niet gepest vroeger? En hoe zit het met jongens? Kon je die wel langer dan jezelf vinden?" Ze wilde goede vrienden worden met Asiah, misschien mocht ze dan een keer mee naar Syrië.
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:33 pm

Zij moet wel een enorme long inhoud hebben. "Ik ben opgegroeid in een weeshuis, pesten kwam daar niet voor," ze keek even naar Sage. "En jongens in Syrië zijn inderdaad altijd een stuk kleiner, maar ik ben ook niet echt geïnteresseerd in een vriendje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sage

Sage


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:41 pm

"Oh, nou dat van het pesten is goed nieuws. En ik vind het ook totaal niet erg dat je geen vriendje wil. Je hoeft je er niet voor te schamen dat je op vrouwen valt! De kans op biologische kinderen bestaat gewoon nog, dus niet verdrietig zijn! Je hoeft alleen maar een zaaddonor te vinden! En je moet natuurlijk de juiste leeftijd zijn." Ze dacht even na. "Of zijn dat soort dingen nog niet geaccepteerd in Syrië?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Asiah

Asiah


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 15-08-10

De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitimezo aug 15, 2010 4:45 pm

Asiah fronste opnieuw haar wenkbrauw. What.. the.. fuck? "Ik ben niet lesbisch," antwoordde ze kort. "Dus wees maar niet bang dat ik je vannacht ineens bespring in je slaap."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kamer van Asiah & Sage Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kamer van Asiah & Sage   De kamer van Asiah & Sage Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kamer van Asiah & Sage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Saphire & Shinobu
» Caith & Maxxie's kamer
» Kamer van William en Bo
» De kamer van Cyene en Cedrick
» Kamer van Airic en Emme

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De RPG :: De School-
Ga naar: