Aantal berichten : 265 Registratiedatum : 15-08-10
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 7:55 pm
Cedrick schrok toen Faye hem een kusje op zijn wang gaf. Het deed hem te veel denken aan.. Emme. Snel veegde hij met zijn hand over zijn wang zodat het niet meer voelde alsof iemand hem net daar een kusje gaf. Hij ging zelf op bed zitten en keek de meiden aan. "Ga maar zitten op het bed van Cyene" zei hij terwijl hij wees naar het bed schuin tegenover hem. "Hebben jullie zin in een spelletje..?" vroeg Cedrick aan de meiden. "Ik had zelf iets in gedachte als 'Doen durf of de waarheid' of eh 'I never..'" zei hij met op getrokken wenkbrouwen. Ze kende die spelletjes toch wel? Hij keek Saph raar aan. "Ehm ja dat is dus Cyene's bed hahahah" zei hij lachend. LOL She's not gonna be happy when she sees this! "Cedrick heeft in de aanbieding... Rum! En whiskey! Maar we maken één flesje open anders worden jullie dronken en ben ik m'n drank kwijt" zei hij lachend. Wat een boellies ook.
Faye
Aantal berichten : 153 Registratiedatum : 16-08-10
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 7:58 pm
Faye keek op toen hij Cyene zei. 'He? Ben jij Cyene's kamergenoot?' Dat wist ze niet. Waarom wist ze dat niet? Ze hield van dingen weten. Ze wou altijd alles weten. Faye bolde haar wangen op, en blies deze lucht vrijwel direct weer uit.
Saphire
Aantal berichten : 402 Registratiedatum : 15-08-10
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 8:00 pm
Saphire had geen flauw idee what "I Never" was. Maar ze was dan ook te koppig om dat te vragen. Hallo, misschien zouden ze haar wel voor een newbie aanzien?! "Oh, Cyene's bed dus eh?" vroeg ze geheimzinnig. Hmm, misschien kon ze wel iets met het bed doen. Maar dat zou te zielig zijn voor woorden. Saph had het ook niet graag als iemand aan haar bed zou gezeten hebben. Dus stond ze op en ging ze op Cedrick's bed zitten. "Veel beter." zei ze grijnzend. "Doe maar een whiskey." Saph had zin om echt eens los te gaan vanavond. Whiskey had ze nog nooit geprobeerd, en bij de rum duurde het ook altijd een tijdje voor het naar haar hoofd steeg. "Kiezen jullie maar welk spelletje."
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 8:04 pm
"Yups, I am" zei Cedrick. "Waarom had je nou eigenlijk dat jochie gepest?" vroeg hij nieuwschierig, waarna hij zich gelijk alweer rot voelde omdat de aula hem deed denken aan Emme toen ze zo.. ja nou niet voor herhaling vatbaar deed. Zijn brak stak weer in stukken en niemand kon die stukken lijmen. "Nou eh zullen we nou beginnen? Wat willen jullie eerst doen?" vroeg Cedrick ongeduldig. Ondertussen had hij al een flesje whiskey open gedraait en nam er een slok van, die hij daarna aan Saph gaf. "Ik vind.. allebei de dingen leuk" zei hij terwijl er een brok in zijn keel kwam. Hij moest niet gaan drinken.. Dat deed hem ook denken aan Emme. Djeez hij leek wel obsessed!? Hij keek naar Faye. "Jij mag kiezen kleintje" zei Cedrick droog.
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 8:06 pm
Faye keek naar het plafond. 'Verveling, denk ik,' zei ze, 'Mijn badass kant kwam weer eens naar boven.' Oké, ze was altijd badass. Maar toen even heel erg. Faye keek naar Saph. 'Nouu.. Niemand wilt bij mij zitten..' Ze trok een pruillipje. Ze keek naar Ced. 'Niet mijn woordjes stelen, schatje.' Ze glimlachte. 'Maarja, doe maar doen durf of de waarheid.' Ze knikte.
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 8:08 pm
((Goddamnit, ik moet verplicht af de pc, willen jullie please wachten op mij morgen ofzo? :c ik wil hier niks van missen!))
Saphire nam het flesje whiskey aan en nam een grote slok. Tot haar verbazing vond ze het nog lekker ook. Het verschilde niet veel van rum, vond ze. "Ja, kleintje, jij mag kiezen." herhaalde ze Cedrick. Saph was opgelucht dat Faye voor doen, durven of waarheid koos. Oh grutjes, dit zou nog wel eens leuk gaan worden.
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 8:10 pm
((ahaha, sure C: enenenen cedrickje, reageer eens in de gymzaal, kleine <3))
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick wo aug 18, 2010 8:11 pm
"Oké" zei Cedrick niets vermoedend. Het kon hem eigenlijk ook niet zoveel schelen. "Bad ass?" vroeg Cedrick ongelovig. Hahaha, Faye bad ass hahah! "Nou kom dan erbij? Je mag wel op mijn plek, dan ga ik op de grond zitten" zei Cedrick en ging al gelijk op de grond zitten. "Doen durf of de waarheid.. Oké. Ik begin want ik ben cool. Doen durf of de waarheid aan... Saphire!" zei Cedrick cooltjes. Hij negeerde de andere woorden van Faye, want Cedrick mocht alles hihi!
(Is goed hahah! Ehmm.. het kan zijn dat ik misschien NEW ertussen zeg maar dan moet je dat hele deel maar even schrappen in jullie hoofdjes! dan gaan we later verder n___n)
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 1:31 pm
Saphire grijnsde. Faye leek wel een badass, maar misschien was dat gewoon een dekmantel voor het lieve, aardige meisje. "Ik wist wel dat je mij zou kiezen!" zei Saphire beledigd, en lachtte. "Doen." zei ze. Waarheid koos ze nooit, omdat ze dat maar stom vond. Mensen konden toch sowieso liegen, en dan had je het niet eens door. En bij doen werd het altijd wel grappig. "Geef me maar een opdracht, kleintje!" zei ze, hoewel Cedrick twee centimeter groter was dan haar, maar dat was zo goed als niks! Toch?
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:03 pm
Pffffft doen? Cedrick hoopte stiekem dat ze waarheid zou kiezen, maar snel had hij al een leuk plannetje. "Oké, je moet eerlijk zeggen wie je leuk vind. Dat moet je doen dus" zei Cedrick gemeen met een knipoog. "Maar wel écht eerlijk oké? Want zo leren we elkaar beter kennen en alles wat hier verteld wordt blijft tussen ons, oké?" vroeg hij in het algemeen. Hoe zou hij hun beter leren kennen als ze alles bij elkaar logen? Achja, hij bleef in elk geval wél eerlijk.
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:31 pm
'Ik ben hartstikke badass!' zei Faye glimlachend. Ze stond op en ging op Cedricks bed zitten. 'Bedankt, kleine,' zei ze, terwijl ze hem - alweer - over zijn hoofd aaide. Het was een gewoonte geworden. Ze keek verwachtingsvol naar Saph, wat zou ze kiezen.. Doen dus. Ze trok haar wenkbrauw op naar Ced. Was dat niet meer waarheid dan doen? Achja. Weer keek ze naar Saphire. Wachtend op haar antwoord.
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:37 pm
((Sorry ik zit op mijn broer's pc en de pc viel plots uit!))
Saphire pufte. "Dat is niet eerlijk! Dat is gewoon hetzelfde als waarheid!" zei ze met haar armen over elkaar gekruist. Tsss, ze had nooit van hem verwacht dat hij zo sneeky was. Maar ja, opdracht was opdracht. Zij zou tenminste wel eerlijk zijn, niet zoals alle anderen. Ook al wilde ze het antwoord echt niet geven. "Écht leuke jongens heb ik nog niet ontmoet." zei ze geheimzinnig, en grijnsde naar Cedrick. "Maar Cedje is geweldig!" zei ze en stond op, liep naar hem toe en wreef zijn haar in de war. "Schatje!" zei ze bemoederd. "Maar ik heb wel al eentje in het speciaal ontmoet, die me iets meer de moeite waard lijkt dan de rest." vervolgde ze op de opdracht - die meer een vraag was. De naam zou ze niet zeggen, want de opdracht was toch oneerlijk!
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:45 pm
"Sorry Saphie" zei Cedrick met zijn schouders ophalend. "Faye m'n haar!" zei hij quasi beledigd. Waren die zo mooi - aantrekkelijk en zacht dan? Hahah vast niet.. "Geen leuke jongens!?" vroeg hij ongelovig. Nou zeg er waren toch genoeg jongenns op deze school? "Dankje voor het compliment" zei hij schattig. Awwwwwh, ze vond hem een schatje haha. "Saph m'n haar!" zei hij weer op dezelfde toon. "Oelala, dus toch wél iemand?" vroeg hij nieuwschierig - niet dat ze iets los zou laten maar oké. "Nou wie kies je nu?" vroeg hij lachend. O dit werd zoooo leuk.
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:49 pm
Faye trok een pruillipje en keer Ced zielig aan. 'Sorry schat,' zei ze op een verdrietig toontje. Ze keek naar Saph. 'Saph heeft een vriendjeee,' zei ze op een zingerig toontje. Ze glimlachte en keek haar verwachtingsvol aan. Wie zou ze kiezen?
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:52 pm
Saphire liep naar Faye en gaf haar een kleine duw aan haar schouder. "Ik heb helemaal geen vriendje!" zei ze geïrriteerd, ook al was ze dat niet. Ze draaide zich weer om en ging naast Cedrick zitten. "Graag gedaan." antwoordde ze op zijn bedanking. Het was toch officieel een feit dat Ced een ongelofelijke cutie was! "En nee, helemaal niemand. Quasi." antwoordde ze lacherig. "Ik kies...." zei ze en draaide haar blik naar Cedrick toe. "...Faye!"
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 2:57 pm
"Hahaha Daphire hartje ieeeehmaaaand" zong Cedrick plagerig. Oh toch niet! O toch wel, anders duwde ze Faye niet zo hahah! "Je verraad jezelf Saphie" zei hij bij de hand. Hij knikte daarna naar Saphire. "Faye is dus aan de beurt!" zei hij lacherig. Mooi dat ze hem niet kozen haha! Stiekem was hij met zijn gedachte nog wel bij Emme, maar hij moest haar maar gewoon vergeten. He had to get over himself.
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:01 pm
Saphire gromde naar Ced en duwde hem achterover. "Dat zal je leren, hah! Ik val helemaal op niemand!" zei ze met vuur in haar ogen, ook al was dat niet zo boos bedoeld. "Faye, wat kies je?" vroeg ze ongeduldig en klapte in haar handen, als een overenthousiast, klein meisje.
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:02 pm
Faye lachtte. 'Dus wel, Saph!' Ze dacht na. Wat zou ze kiezen? Waarheid vond ze altijd zo suf. De vragen waren altijd hetzelfde. Durf vond ze ook niks, als je de opdracht niet leuk vond kon je gewoon nee zeggen. Doen dus. 'Doen doen doen!' zei ze, met een overdreven vrolijk, en kinderlijk, stemmetje.
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:06 pm
"Dus niet." mompelde Saphire. Eigenlijk had ze ook liever dat Faye voor waarheid koos, maar ze zou niet zo stom gaan doen als Cedrick, met zijn opdracht! Ze draaide haar hoofd naar Cedje (aww haha) toe en fluisterde: "Weet jij misschien een opdracht?" aangezien Saph zelf redelijk inspiratieloos was.
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:07 pm
"S-sorry Saph" zei hij onschuldig en kroop weer overeind. Whoa, oké geen grapjes maken met Saph dan he.. "Faye gaat doen doen doen!" zei hij gierend. O dit werd zo grappig allemaal! "Saphire het wordt niet vies toch?" vroeg hij nog voor de zekerheid. Straks moest ze poep likken of pis opdrinken, ieeeelg! Totdat Cedrick Saphire's stem hoorde. "Hmm.. Misschien.. Oké. Je moet jezelf als clown om toveren" zei hij lachend. Ze hoefde niet lang ermee rond te lopen, maar Faye als clown zien was priceless.
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:11 pm
"Geeft niet." zei Saphire schattig en wreef weer door zijn haartjes. "Bah, da's zo'n stomme opdracht!" zei ze plagerig. Eigenlijk had ze liever wel iets vies gehad, maar toch niet té vies. Wat nou als Faye toiletwater moest drinken? Of eens moest likken aan de wc-bril? Dat zou lachen zijn!
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:14 pm
Faye wachtte geduldig op haar opdracht, met een grote glimlach op haar gezicht. Toen ze de opdracht die Ced zei hoorde, verdween haar glimlach. Een clown. Als ze ergens bang voor was, dan waren het clowns. Ze wendde haar blik tot de grond. 'Clowns zijn eng..' zei ze, dit keer niet nep verdrietig.
Cedrick
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:14 pm
"Oké" zei hij opgelucht. "Zijn mijn haren heilig ofzo dat jullie er telkens aan zitten!?" vroeg hij droog. Het was soms een beetje te veel van het goede. "Nou weet jij een betere dan!?" vroeg hij lachend. Ze had vast weer iets heel anders in gedachte. "Jij koos Faye dus jij moet kiezen hoor Saph" zei Cedrick en keek naar Faye. Arm kind, het zou vast veel erger zijn dan in een clown veranderd te worden.
Saphire
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:20 pm
Saphire lachtte. "Nee, maar ze zijn wel zacht. Sorry Cedje. Ben je nu boos?" vroeg ze met een pruillipje. "En in fact, I do!" zei ze geniepig. Ze liep naar het toilet, en richtte haar toverstok erop. "Carpe Retractum!" riep ze, waardoor het toiletwater omhoog kwam en bleef zweven in de lucht. Ze liep met de toverstok omhoog gericht terug naar de plek naast Cedrick, terwijl het zwevende toiletwater meevolgde. "Drink dit op!" zei ze met een brede grijns. Oké, het was echt grose, maar ze had voor doen gekozen! Saph draaide haar blik naar het water. Ew, als je goed keek, zag je nog een geel/bruinachtige kleur! Ewwww!
Faye
Onderwerp: Re: De kamer van Cyene en Cedrick do aug 19, 2010 3:24 pm
Faye glimlachte naar Ced. 'Je bent gewoon schattig,' zei ze lachend. Ze volgde Saph met haar ogen toen ze naar het toilet liep. Ze trok haar wenkbrauw op toen ze terug kwam. 'Dat?' vroeg ze minachtend. Wou ze haar dood hebben ofzo? Of op zijn minst doodziek? Ze staarde naar het water. Achja, als ze dood ging was het Saphires schuld en werd zij gestraft. Met haar ogen dicht en haar neus dichtgeknepen dronk ze het water, dat je niet echt water meer kon noemen, op. Wat was ze toch een dapper kind.